تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرمایه شرکت صنعتی زرماکارون در مجمع عمومی فوق العاده

افزایش سرمایه شرکت صنعتی زرماکارون در مجمع عمومی فوق العاده

بورس نیوز: در این جلسه افزایش ۱۲۵ درصدی سرمایه شرکت به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و سود انباشته، مطرح و به تصویب رسید.

بر این اساس، سرمایه شرکت از ۸ هزار میلیارد ریال به ۱۸ هزار میلیارد ریال رسید.

هدف از انجام افزایش سرمایه، اصلاح ساختار مالی شرکت صنعتی زرماکارون میباشد. رییس مجمع آقای دکتر مشهدی زاده عضو هیات مدیره گروه زر به سوالات سهامداران بشرح ذیل پاسخ دادند:

دلیل کاهش تولید در سال جاری چیست و برنامه شرکت برای سال آتی چیست؟ افزایش قیمت مواد اولیه و افزایش قیمت کالا‌ها در سال جاری و در مجموع با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت ماکارونی در سبد خانوار، پیش بینی می‌شود تولید و فروش شرکت افزایش یابد.

ثبت افزایش سرمایه بعد از مجمع جاری در اولویت کار شرکت قرارداشته و در سریع‌ترین زمان ممکن به ثبت خواهد رسید.

در انتها افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۸.۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال (معادل ۱۲۵ درصد) از محل سود انباشته (۴۸ درصد) و تجدید ارزیابی زمین، ساختمان و تاسیسات (۷۷ درصد) مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرمایه شرکت صنعتی زرماکارون در مجمع عمومی فوق العاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..