تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش مهم بسیج و روحیه بسیجی در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرآنلاین از کیش : حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در همایش اقتدار بسیج که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از مسوولان محلی در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذر روزتاسیس بسیج مستضعفان توسط امام خمینی (ره)، از تمام دست اندرکاران و مسئولان برگزاری همایش اقتدار بسیجیان قدردانی کرد.

امام جمعه کیش با بیان این که بسیج، بهترین تشکل و نهاد مردمی در جهان است که خداوند این نعمت را به ما ایرانیان ارزانی داشته است، گفت: بسیجیان با تجمیع نیروی ایمان از بطن جامعه برخاستند و این نیروی عظیم جامع را در جمهوری اسلامی به وجود آوردند.

وی ضمن ارائه تعریفی از بسیج و تشریح سابقه تاریخی آن از صدر اسلام، با استفاده از برخی آیات قرآنی ویژگی ها و برکات بسیج را برشمرد و افزود: بسیج نیز خالصانه در مسیر خدمت به وطن، دین و ارزش های دینی گام بر می دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز تصریح کرد: در آیات قرآن آمده است هرآنچه می توانید خود را مجهز کنید تا در دل دشمن ترس ایجاد شود،که این امر می تواند سخت افزاری شامل تجهیزات، امکانات، تسلیحات و آموزش ها و یا نرم افزاری و در حوزه های فکری، فرهنگی و برنامه ای باشد.

امام جمعه کیش در ادامه سخنانش اظهار داشت: اخلاص، اوج ایمان است و بسیج کارش برای رضای خدا است، بسیج و بسیجی برای پست، مقام، مطرح شدن و یا مادیات به صحنه نمی آید و تنها برای خدمت به مردم و کشور در صحنه حاضر می شود.

وی با اشاره به این که بسیج به دنبال ارزش ها و اهداف الهی و انسانی است عنوان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که اصلش و ریشه اش ثابت و فرعش در آسمان جای دارد، در تاریخ الگو و نمونه های موفقی داشته که امثال آن در آیات قرآن به خوبی آشکار است.

بی نیاز در ادامه، گفت: کمیت در بسیج اهمیتی ندارد، ، به همین جهت فعالیت ها باید برای خدا و بر اساس مبانی دینی و ارزش های انسانی و اخلاقی باشد، همانگونه که امام حسین (ع) با ۷۲ نفر نیروی بسیجی حماسه ای آفریدند که تا قیامت در یاد ها می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در پایان به ویژگی هایی که طبق آیات قرآن باید بسیجیان به آن توجه داشته باشند اشاره داشت و گفت: بسیجی از تعداد زیاد دشمنان و امکانات آنها هراسی ندارد بلکه با مشاهده این موارد ایمانش قوی تر می شود، باید به این نکته توجه داشته باشیم که ما خدا را داریم و او برای ما کافی است و از هیچ چیز و هیچ کس جز خدا ترسی نداریم.

امام جمعه کیش، اظهار داشت: بسیجی روحیه ای قوی دارد، ممکن است سختی ها و فشار های زیادی را برای رضای خدا تحمل کند اما در هیچ یک از تنگناهای اقتصادی، سیاسی و روانی کوتاه نخواهد آمد و در مقابل هجمه و فتنه های دشمن سکوت نمی کند و به شدت وارد عمل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در پایان با بیان این که بسیجیان با مشکلات متزلزل نخواهند شد و در جنگ ترکیبی نیز مقابله ترکیبی بسیج می تواند راه گشا باشد گفت: ادارات و نهاد ها، مساجد و مراکز دینی و علمی، کارخانه ها و صنایع نیز باید واحد بسیج داشته باشد و هر ایرانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در فعالیت های بسیجی مشارکت کند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش مهم بسیج و روحیه بسیجی در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..