تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Shazam 13.8.0 – دانلود شازم اندروید : برنامه شناسایی موزیک و خواننده آن!

Shazam: Music Discovery v13.8.0-221125 Mod – برنامه شازم (شزم) برای یافتن موزیک با دستگاه اندرویدی خودتان!
نسخه پرمیوم و بهینه شده برنامه با در دسترس بودن همه قابلیت های رایگان و پولی
جزء برنامه های پیشنهادی اندروید

Shazam: Music Discovery Mod نرم افزاری عالی و پرطرفدار برای یافتن موزیک می باشد که استودیوی Shazam Entertainment Limited آن را عرضه نموده است و با میلیون ها خرید از گوگل پلی در صدر برترین و محبوب ترین نرم افزارهای موزیک و آیدیو قرار دارد! بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که در مجلس و یا جمعی موزیکی را می شنوید و از ان خوشتان می آید و دوست دارید آن موزیک را برروی موبایل خود داشته باشید اما دلیلی برای پرسیدن اینکه این موزیک از کیست را ندارید ، ما به شما اپلیکیشن فوق العاده Shazam: Music Discovery را پیشنهاد می دهیم که با کمک آن می توانید به آسان ترین و سریع ترین روش نام خواننده موزیک و آلبوم وی را پیش روی خود نمایش نمایید! روش کار نرم افزار Shazam: Music Discovery نیز آسان است به گونه ای که تنها کافیست برنامه را اجرا کنید و از طریق میکروفون موزیک مورد نظر خود را پخش کنید و یا متن موزیک را بخوانید تا برنامه در عرض چند ثانیه در دیتابیس قوی خود بگردد و اطلاعات موزیک را برای شما به نمایش بگذارد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Shazam: Music Discovery اندروید :

دارا بودن دیتابیسی فوق العاده قوی با پشتیبانی از موزیک های ایرانی محیط کاربری بسیار اسان و بدون هیچگونه ابهام و پیچیدگی امکان وصل شدن به Rdio برای ایجاد یک لیست پحش از موزیک ها امکان مشاهده ی موزیک ویدئوها از طریق شبکه ی یوتیوب به اشتراک گذاری آسان موزیک های پیدا شده ی کاربر

اپلیکیشن Shazam: Music Discovery – شازم: شناسایی موزیک هم اکنون در مارکت اندروید به صورت رایگان قرار گرفته است و دارای امتیاز 3.8 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم ؛ و در اخر نیز بهتر است ذکر کنیم که نرم افزار Shazam: Music Discovery برای پیدا کردن اطلاعات موزیک به اتصال اینترنت نیاز دارد و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

توجه : برای ورود اولیه فیلت-رشکن را فعال کنید.

Shazam Encore

تغییرات نسخه 13.8.0-221125 Thanks for Shazaming! We’re always working hard to make the app faster and better than ever. Update to the most recent version to enjoy the latest and greatest Shazam. درباره Shazam - شازم؟

Shazam یک ابزار حرفه ای و کاردرست در زمینه شناسایی و یافتن موزیک و خواننده آن [به همراه اطلاعات تکمیلی دیگر] می باشد که فقط کافیست بخشی از یک موزیک را برایش پخش کنید تا موزیک اصلی مدنظرتان را در کسری از ثانیه تقدیم تان کند!‌ این ابزار رایگان است که می توانید نسخه مود شده اپلیکیشن اش را از فارس روید دانلود و نصب کنید.

نسخه مود شده شازم؟

اپلیکیشن شازم به صورت 100% رایگان عرضه شده است که ما همه مجوزهای غیرضروری ؛ تبلیغات و ... آن را حذف کرده ایم و یک نسخه با اسم مود فارسروید عرضه نموده ایم! این شما هستید که انتخاب می کنید نسخه اصلی این برنامه را نصب کنید یا نسخه مود بهینه شده را.

دانلود آپدیت شازم اندروید؟

فارسروید به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران همیشه جدیدترین بروزرسانی ها / آپدیت Shazam را همزمان با انتشار توسط سازنده اش عرضه می کند. هر زمان که اراده کردید جدیدترین آپدیت شازم را نصب داشته باشید کافیست به همین صفحه مراجعه و با کلیک روی دکمه دانلود موجود در دانلودباکس آخرین ورژن برنامه را دریافت و با یک لمس نصب کنید.

نقد و بررسی ها 2

4

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Shazam 13.8.0 – دانلود شازم اندروید : برنامه شناسایی موزیک و خواننده آن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..