تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی کریمی چگونه برد ایران را پایه‌گذاری کرد؟

هافبک دفاعی محبوب کی‌روش که از بد حادثه مقابل انگلیس قدرتمند کارش را با تیم ملی در یک تورنمنت رسمی شروع کرد، این بار مقابل ولز نمایشی تحسین‌برانگیز داشت و به طرزی غیرملموس اما تاثیرگذار، نقش خودش در کسب این سه امتیاز بازی کرد و در دو صحنه مهم، عملکردش نمود پیدا کرد.

ابتدا به صحنه اخراج هنسی، گلر باتجربه ولزی‌ها برگردیم. جایی که مهدی طارمی روی پاس فوق‌العاده علی کریمی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت و در نهایت با کارت قرمزی که داور به گلر ولز نشان داد، زمینه حملات بیشتر ایران در دقایق پایانی فراهم شد.

اما اوج کار کریمی در این بازی، فشار و پرس شدید او روی گرت بیل در نود و هفتمین دقیقه بازی بود. درست آنجا که کاپیتان با سابقه ولز تصمیم گرفت با حفظ توپ در کنار خط با گرفتن یک پرتاب اوت یا خطای احتمالی از بازیکنان ایران، فشار را از روی تیمش بردارد اما علی کریمی، هوشمندانه، نه‌تنها خطایی مرتکب نشد، بلکه با فشار واردن کردن بر روی ستاره سابق رئال مادرید، خطای اوت را هم از او گرفت تا در ادامه با پیش رفتن بازی بعد از همان توپ، گل نخست ایران به ثمر برسد.

علی کریمی چگونه برد ایران را پایه‌گذاری کرد؟

در حالی که یکی از اعصاب‌خرد‌کن‌ترین رفتارهای بازیکنان ایرانی در این مواقع، ایجاد فشار بیش از حد روی مدافع و اعلام خطای سریع از سوی کمک‌ها است، این بار کریمی با ملاحظه بسیار، از انجام خطا پرهیز کرد و در نهایت، سهم او هم از این برد، چیزی جز خوشحالی گروهی نبود.

علی کریمی چگونه برد ایران را پایه‌گذاری کرد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی کریمی چگونه برد ایران را پایه‌گذاری کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..