تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواد خیابانی: اگر آمریکا را ببریم سبیل‌ و موهایم را از ته میزنم

شنبه شب و در پخش زنده ویژه برنامه جام جهانی از شبکه ورزش سیما، جواد خیابانی مجری و گزارشگر نام آشنای فوتبال که بعد از بیست و چهار سال ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، شنبه شب و در پخش زنده ویژه برنامه جام جهانی از شبکه ورزش سیما، جواد خیابانی مجری و گزارشگر نام آشنای فوتبال که بعد از بیست و چهار سال بار دیگر وظیفه گزارش بازی تیم های ایران و آمریکا در جام جهانی را بر عهده دارد، اعلام کرد درصورت برد تیم‌ ملی ایران سیبیل های خود را از ته خواهد تراشید!

خیابانی که به‌نظر کمی تحت تاثیر جو نیز قرار گرفته بود، در تکمیل صحبت هایش مقابل دوربین بار دیگر تاکید کرد بعد از گزارش دیدار ایران و آمریکا به استودیوی شبکه ورزش خواهم آمد و درصورت برد تیم‌ ملی، از گریمور خواهش می‌کنم تا مو، ریش و سیبیل مرا از ته بتراشد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواد خیابانی: اگر آمریکا را ببریم سبیل‌ و موهایم را از ته میزنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..