تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای مردم سیستان و بلوچستان احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای مردم سیستان و بلوچستان احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم به‌واسطه اینکه مردمان این دیار شریف...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی قبل از طریق فرودگاه زاهدان وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بزرگان، سران طوایف و ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سرلشکر سلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای مردم این خطه احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم به‌واسطه اینکه مردمان این دیار شریف، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد و اهل محبت هستند و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم بوده‌اند.

وی افزود: این مردم شایسته هر نوع قدردانی و سپاسگزاری، خدمت، فداکاری و جانبازی از سوی ما هستند که نیروهای مدافع امنیت و حافظان کرامت این سرزمین هستیم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران هدف از این سفر در هفته بسیج را ملاقات با مردمان این دیار و صحبت با آنان عنوان کرد و گفت: پیامی که داریم این است ما این لباس را بر تن کرده‌ایم تا برای همه مردم ایران و برای امت اسلام یک سرباز فداکار باشیم و برای تحقق آرزوهای بزرگ آنها و امنیت، آرامش و پیشرفت هرچه می‌توانیم فداکاری کنیم و سربازان وفاداری برای مردم عزیز ایران از جمله مردم خونگرم سیستان و بلوچستان باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای مردم سیستان و بلوچستان احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..