تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا با کاهش تحریم‌ها از ونزوئلا نفت وارد می‌کند

پس از اینکه دولت ونزوئلا و مخالفانش اعلام کردند که مذاکرات سیاسی را از سر خواهند گرفت، آمریکا روز شنبه با صدور مجوزی به شرکت شورون این کشور اجازه داد نفت یا فرآورده های نفتی تولید شده توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود در ونزوئلا را وارد کند.

آمریکا به شرکت نفتی شورون این کشور، اجازه داد از ونزوئلا نفت و فرآورده‌های نفتی وارد کند.

به گزارش ایرنا، پس از اینکه دولت ونزوئلا و مخالفانش اعلام کردند که مذاکرات سیاسی را از سر خواهند گرفت، آمریکا روز شنبه با صدور مجوزی به شرکت شورون این کشور اجازه داد نفت یا فرآورده های نفتی تولید شده توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود در ونزوئلا را وارد کند.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است: «این اقدام منعکس کننده سیاست دیرینه ایالات متحده برای کاهش هدفمند تحریم‌ها بر اساس گام‌های مشخصی است که درد و رنج مردم ونزوئلا را کاهش می‌دهد و از احیای دموکراسی حمایت می‌کند».

یکی از سخنگویان شورون گفت که این شرکت در حال بررسی شرایط مجوز است.

کانال عصر ایران در تلگرام 15 سال پیش در چنین روزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا با کاهش تحریم‌ها از ونزوئلا نفت وارد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..