تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مهدی طارمی برای بازی با آمریکا

 تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر ولز با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. ملی پوشان ایران آخرین بازی مرحله گروهی را روز سه شنبه این هفته برابر آمریکا برگزار می‌کنند.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی که مقابل انگلیس دو گل زد و در بازی با ولز یک پاس گل داد و باعث اخراج دروازه بان حریف شد، از هواداران ایران درخواست حمایت کرد.

طارمی در گفتگوی کوتاه با دوربین فیفا، گفت: خدا را شکر توانستیم ولز را ببریم به خاطر هواداران که همیشه از ما حمایت و کمک زیادی کرده‌اند.

وی افزود: به هواداران و انرژی مثبت آنها برای بازی با آمریکا نیاز داریم تا شادی را به مردم بدهیم. لطفاً ما را حمایت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مهدی طارمی برای بازی با آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..