تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک هیئت بلندپایه کردستانی به زودی به بغداد سفر خواهد کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - نماینده حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق از مهمترین مسائلی را که هیئت دولت کردستان قصد دارد در خصوص آن ها در سفر قریب الوقوع خود به بغداد گفتگو کند، پرده برداشت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کردپرس، شریف سلیمان در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه»، گفت: مهمترین مسائلی  که هیئت دولت کردستان در خصوص  آن گفتگو  خواهد کرد،  ماده 140 مربوط به مناطق مورد مناقشه  بین بغداد- اربیل  ، بودجه و حقوق های کارکنان  اقلیم ، پرونده شهدا و  نفت و گاز خواهد بود.

سلیمان افزود: اربیل از زمان تشکیل دولت جدید عراق  سیگنال های مثبتی در خصوص افزایش  بودجه اقلیم کردستان از  بودجه بودجه عمومی  2023 دریافت کرد، لذا یک هیئت بلندپایه کردستانی به زودی به  بغداد سفر خواهد کرد و  با محمد شیاع  السودانی ، نخست وزیر و رهبران سیاسی عراق  در باره  مسائل باقی مانده بین اقلیم و دولت  مرکزی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک هیئت بلندپایه کردستانی به زودی به بغداد سفر خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..