تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس امنیت سلیمانیه درخصوص درگیریهای دیشب بیانیه ای صادر کرد

پلیس سلیمانی لحظاتی پیش در مورد درگیرهای دیشب شهر سلیمانیه بیانیەایی صادر کرد و گفت: «دوکارمند آنها زخمی شده اند»

به گزارش بولتن نیوز به نقل از سپی اقلیم کردستان، فرماندهی امنیت سلیمانیه در بیانیەایی اعلام کرد:«  پنجشنبه شب در حالیکه نیروهای ما مشغول گشت زنی و وظایف رسمی خود بودند، در گذر ورودی شهر سلیمانیه دو اتومبیل از ایست بازرسی فرار کردند و در درگیری با نیروهای  ما دو پلیس امنیت زخمی شدند»

در این بیانیه به این هم اشاره شده بعد از درگیریها فرد شلیک کننده، زخمی و دستگیر می شود و ماشین دوم از جاده خارج  واژگون می شود که بعد از بازرسی این اتومبیل ۲۶۷ قبضه اسلحه و فشنگ و مهمات بدست می آید.

تحقیقات قانونی در این باره ادامه دارد ، طبق اطلاعات بدست آمده مجرم فراری دستگیر شده از قبل تحت تعقیب قضایی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس امنیت سلیمانیه درخصوص درگیریهای دیشب بیانیه ای صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..