تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال در قطر برنده اولین دربی این فصل

استقلال در قطر برنده اولین دربی این فصل

علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم های پرسپولیس و استقلال که باید در بیست و نهم آذر ماه جاری در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر از قفس توری تیمهای باشگاهی شان در مهم‌ترین بازی نیم فصل اول (از نگاه تماشاگران) دفاع کنند در رقابت های جام جهانی قطر رقابت سختی را با یکدیگر آغاز کرده اند.

علیرضا بیرانوند که از ابتدا دروازه‌بان اصلی تیم ملی بود در بازی نخست و در دقایق ابتدایی به دلیل شکستگی بینی از زمین بیرون رفت تا سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال جای او را بگیرد. باز شدن دروازه حسینی در بازی مقابل انگلیس که ۶ بار تکرار شد این جرأت را به بیرانوند داد تا با بینی شکسته ادعا کند خودش برمی‌گردد و از قفس توری تیم ملی مقابل ولز دفاع می‌کند! اما فیفا برای حفظ سلامتی بیرانوند مانع از این کار شد تا دروازه‌بان استقلال بار دیگر به قفس توری تیم ملی برگردد و ثابت کند حرف کارشناسان که گفته بودند حسینی روی گل‌های خورده هیچ تقصیری نداشت درست بوده است و اتفاقا حسینی در دقایق ابتدایی، میانی و پایانی بازی چند نوبت مانع از فرو ریختن دروازه تیم ملی شد.

سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند که در مسابقه دربی و لیگ برتر دو رقیب جدی برای یکدیگر هستند حالا با پوشیدن دستکش های تیم ملی نیز رقبای سرسختی برای یکدیگر به شمار می‌روند تا در بزرگترین آوردگاه فوتبال جهان مچ یکدیگر را بخوابانند. گرچه شرایط رقابت بعد از شکستگی بیرانوند از ناحیه بینی چندان عادلانه نیست اما تا اینجا دربی دروازه‌بانان تیم ملی به نفع استقلالی ها و سیدحسین حسینی تمام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال در قطر برنده اولین دربی این فصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..