تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود 5 کاروان نظامی آمریکا به منطقه تحت کنترل کردهای سوریه ظرف یک ماه

بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، ائتلاف به رهبری آمریکا طی ماه جاری 5 کاروان نظامی برای ارسال تجهیزات و لجستیک جنگی روانه پایگاه های خود در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه ارسال کرده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کردپرس، گذرگاه مرزی الولید میان اقلیم کردستان و منطقه تحت کنترل کردهای سوریه به مهم ترین گذرگاه تامین نیازهای سربازان آمریکایی و ائتلاف در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه تبدیل شده است.

 بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، روز گذشته پنجمین کاروان نظامی ائتلاف به رهبری آمریکا طی یک ماه گذشته، برای تجهیزات نظامی و لجستیک مورد نیاز 900 سرباز آمریکایی و تعدادی کمتر از نیروهای اعضای ائتلاف راهی منطقه تحت کنترل کردهای سوریه شد.

بر این اساس در ماه جاری بیش از 150 کامیون تجهیزات جنگی و لجستیک وارد پایگاههای آمریکا و ائتلاف شده است.

آمریکا و ائتلاف مبارزه با داعش حدود 28 پایگاه و مقر نظامی در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه ایجاد کرده اند. بیشتر این پایگاهها در اختیار نیروهای آمریکاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود 5 کاروان نظامی آمریکا به منطقه تحت کنترل کردهای سوریه ظرف یک ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..