تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو مشخص شد

مرحله جدید فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت فروش فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 و 90 روزه از طریق قرعه‌کشی از روز پنج شنبه 3 آذرماه آغاز شده است و تا روز یکشنبه 6 آذرماه ادامه دارد

سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ به صورت طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل 90 روزه نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P به فروش می‌رسد.

بر اساس ابلاغیه این شرکت طرح‌های جدید ایران خودرو برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه می‌شود.

برندگان این طرح‌های فروش ایران خودرو در تاریخ چهارشنبه 9 آذرماه 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب می‌شوند

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو به مدت چهار روز (تا فردا یکشنبه) می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند‌.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..