تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه شورای نگهبان به مناسبت فرارسیدن «هفته‌ی بسیج»

به گزارش بولتن نیوز، به مناسبت فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه‌ها و جلوگیری از سیل آفت‌ها به‏‎ ‎‏سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم. ملتی که در خط اسلام ناب محمدی (ص) و مخالف با استکبار و پول‌پرستی و تحجرگرایی و مقدس‌نمایی است، باید‏‎ ‎‏همۀ افرادش بسیجی باشند.» (امام خمینی (ره)، جلد ۲۱ صحیفه امام، ص ۱۹۵)

«بسیج» یک نهاد انقلابی و مردمی است که ۴۳ سال پیش برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار با فرمان امام خمینی (ره) و مشارکت گسترده مردم شکل گرفت. بسیجیان با وقوع جنگ تحمیلی توسط صدام و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای که برخی دولت‌ها از او داشتند، راهی میدان‌های نبرد شدند و با تدبیر و حماسه توانستند دشمن را از سرزمین‌مان بیرون برانند.

بسیج در مقاطع و حوادث مهم پس از پایان جنگ تحمیلی در کنار ملت بزرگ ایران بوده و در تداوم مسیر دفاع از ایران اسلامی گام برداشته است. بسیجیان در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله جزو اولین افرادی بودند که به کمک آسیب‌دیدگان شتافتند. در ارائه خدمات عمومی همچون واکسیناسیون عمومی و مقابله با ویروس کرونا نیز بسیجیان پیش‌قدم بودند.

دشمنان در ۴ دهه گذشته بار‌ها اقدام به تخریب چهره بسیج کردند. اکنون هم که حامیان دیروز صدام به میدان آمده و به دنبال فتنه‌انگیزی در ایران اسلامی هستند، سعی دارند با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی بسیجیان عزیز را مورد هجمه قرار بدهند، اما ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که بسیج جان فدای آن‌هاست و برای امنیت ایران اسلامی خون خود را هدیه می‌کند..

شورای نگهبان ضمن بزرگداشت هفته‌ی بسیج، یاد و خاطره بسیجیان شهید را گرامی می‌دارد؛ بسیجیانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا اغتشاشات اخیر برای پایداری ایران اسلامی به شهادت رسیدند و آسمانی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه شورای نگهبان به مناسبت فرارسیدن «هفته‌ی بسیج»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..