تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولر آبی، صدرنشین صادرات لوازم خانگی

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، ابوالقاسم شانه ساز اظهار کرد: رقم مشخصی هم از میزان صادرات وجود ندارد، چرا که لوازم خانگی کوچک بیشتر به شکل مسافری صادر می‌شود. برای مثال صادرات سالانه اتو حدود ۲۰ هزار دلار است که بیشتر هم به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

به گفته وی پیش بینی می‌شود کل صادرات لوازم خانگی در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵۰ میلیون دلار باشد.

شانه ساز با بیان اینکه از زمان آغاز صادرات لوازم خانگی، بیشتر صادرات مربوط به کولر آبی بوده گفت: در حال حاضر نیز بیشتر صادرات لوازم خانگی مربوط به یخچال و کولر آبی است. کولر آبی بیشتر به عراق، افغانستان و سایر کشورهای با آب و هوای خشک صادر می‌شود.

وی همچنین کشورهای همسایه، به ویژه عراق و افغانستان را مهم‌ترین بازارهای صادراتی لوازم خانگی کوچک عنوان کرد.

گفتنی است در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۶۶ هزار تن لوازم خانگی به ارزش ۳۷۶ میلیون دلار از کشور صادر شده که سهم آن از کل صادرات غیرنفتی ۰.۷ درصد بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولر آبی، صدرنشین صادرات لوازم خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..