تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین درگیری خیابانی تماشاگران جام جهانی به خاطر مسی

 مسابقات جام جهانی 2022 این روزها به میزبانی قطر در جریان است. با اتمام دور اول مسابقات درگیری خاصی میان تماشاگران در دوحه دیده نشد.

در جدیدترین خبر شب گذشته برای اولین شاهد درگیری خیابانی تماشاگران در دوحه بودیم. تماشاگران دو تیم آرژانتین و مکزیک هنگام کری خوانی برای هم وارد درگیری فیزیکی شدند.

البته درگیری این تماشاگران قاره آمریکا طولی نکشید و خیلی زود با ورود ماموران قطری به پایان رسید. آرژانتینی‌ها به خاطر تمسخر مسی از سوی هواداران رقیب از کوره در رفتند و به نوعی مسی باعث شد تا اولین درگیری جام جهانی رقم بخورد.

دیدار تیم ملی آرژانتین با مکزیک در هفته دوم مسابقات فردا برگزار می شود. به همین در آستانه این بازی حساس درگیری میان تماشاگران دو تیم رخ داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین درگیری خیابانی تماشاگران جام جهانی به خاطر مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..