تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک دکتر مرتضوی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی پیروزی افتخار‌آمیز تیم ملی فوتبال کشورمان را در رقابت‌های جام‌جهانی تبریک گفت.

به گزارش بولتن نیوز، «سیدصولت مرتضوی» در پیامی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی فوتبال ولز آورده است: بازی غرورآفرین و باغیرت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و پیروزی مقتدرانه در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال قطر، مایه خوشحالی و مسرت همگان شد.

صمیمانه از همه بازیکنان، سرمربی، کادر فنی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم. امید است با یاری خداوند متعال و دعای خیر ملت شریف ایران در ادامه این رقابت‌ها نیز سربلند باشید. سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ج.ا.ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک دکتر مرتضوی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..