تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بر «جنگ احزاب» دشمن پیروز خواهیم شد

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1401/09/03 شناسه خبر: 1913406

سرهنگ گل‌محمدزاده با اذعان بر این‌که فرمول عبور از مشکلات اقتدا به سیره شهداست، گفت: ما با مدد گرفتن از سیره شهدا بر جنگ احزاب دشمن غالب خواهیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جانشین سپاه عاشورا صبح امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، اظهارداشت: این اجتماع بیعت مجدد با شهیدان والامقام و مقام عظمای رهبری است.

گل‌محمدزاده با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است. وی با تاکید بر این‌که پیام شهدا برای ما ایستادگی است، تصریح کرد: در محضر شهدا پیمان می بندیم که در دفاع از مردم و نظام تا آخرین قطره خونمان خواهیم ایستاد.

جانشین سپاه عاشورا با اذعان بر این‌که فرمول عبور از مشکلات اقتدا به سیره شهداست، گفت: ما با مدد گرفتن از سیره شهدا بر جنگ احزاب دشمن غالب خواهیم شد. وی یادآور شد: نظام در حال حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

گل‌محمدزاده بسیج را فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی دانست و ابرازداشت: این اجتماع بیعت مجدد با شهیدان والامقام و مقام عظمای رهبری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بر «جنگ احزاب» دشمن پیروز خواهیم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..