تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز برگزاری جشنواره زیتون در طارم

ساعت: 11:00 منتشر شده در مورخ: 1401/09/03 شناسه خبر: 1913352

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: سومین جشنواره ملی شکر گذاری ملی زیتون از فردا در شهر آببر شهرستان طارم برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سومین جشنواره ملی شکر گذاری زیتون و ششمین جشنواره استانی و شهرستانی این محصول از فردا در شهر آببر شهرستان طارم به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش راندمان تولید، تولید با کیفیت زیتون،  حمایت از جایگاه بخش کشاورزی، معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان طارم در خصوص زیتون، صنایع بسته‌بندی و فراوری این محصول و ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی این شهرستان به شرکت‌کنندگان خواهد بود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: در این جشنواره چندین غرفه در نظر گرفته شده تا ظرفیت‌های شهرستان طارم به سرمایه‌گذاران معرفی و سبب جذب آنان شود.

وی با بیان اینکه زیتون طارم به لحاظ کیفیت رتبه اول را دارد عنوان کرد: ۳۰ غرفه برای عرضه محصول زیتون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز برگزاری جشنواره زیتون در طارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..