تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام احساسی رونالدو به پرتغالی‌ها

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال که حواشی جدایی‌اش از منچستریونایتد همچنان خبرساز است، طی پستی در حساب‌های کاربری خود شبکه‌های اجتماعیف به مردم پرتغال قول داد تمام تلاش خود را برای خوشحال‌کردن آن‌ها به کار خواهند بست.

کریستیانو در آستانه اولین بازی پرتغال در جام بیست و دوم برابر غناف نوشت: «در حال آغاز کارزا خود در بزرگترین تورنمنت جهان هستیم. ماجراجویی که امیدواریم طولانی و سرشار از موفقیت باشد و می‌خواهیم نام و پرچم کشورمان را پرآوازه و برافراشته کنیم. می‌خواهیم مردم پرتغال را سرشار از غرور و شادی کنیم. هیچ چیز غیرممکن نیست. قوی باشیم!»

دیدار پرتغال و غنا امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «۹۴۷» در دوحه برگزار می‌شود. یاران «فرناندو سانتوس» در دو بازی دیگر مرحله گروهی به مصاف اروگوئه و کره جنوبی می‌روند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام احساسی رونالدو به پرتغالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..