تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیزیوتراپی سیناطب

کلینیک فیزیوتراپی تخصصی سیناطب با پرسنلی مجرب، متخصص، پرانرژی و با احساس مسئولیت که همگی جز رتبه های برتر دانشگاه بوده وبا گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور در زمینه ی توانبخشی بیماران اسکلتی- عضلانی در خدمت ارائه درمان به مراجعین محترم می باشد.


 


ما همواره دانش و تجهيزات درمانی خود را به روز كرده و بهترين امكانات را براي مراجعين محترم فراهم می کنیم.


 


 


 


سیر پذیرش بیماران


 


در این کلینیک به گونه ای است که مراجعین ابتدا توسط متخصص فیزیوتراپیست معاینه شده و بر اساس نوع مشکلات فرد برنامه ی درمانی طرح ریزی می شود و در پرونده ی بیمار ثبت می گردد و درمان شروع می شود.


 


بیماران ما:


 


بیمارانی که به کلینیک ما مراجعه می نمایند عضوی از ما هستند و نه تنها در طول درمان بلکه بعد از اتمام دوره ی درمان می توانند با ما مشاوره نمایند.


 


ارتباط با ما از طریق لینک زیر :


 


https://physiotherapy-sinateb.ir/category/about-clinic/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیزیوتراپی سیناطب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..