تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر روز ناسا: جهش آرتمیس برای شکست رکورد تاریخی آپولو 13

نقطه آبی کمرنگ در پشت لبه درخشان ماه، خانه ماست. خانه‌ای پرجمعیت که در آن فاصله هیچ فردی دیده نمی‌شود.

در تصویر امروز ناسا چه می‌بینیم؟

در ششمین روز ماموریت آرتمیس ۱، فضاپیمای اوریون تصویری از زمین را توسط یکی از دوربین‌های خارجی خود به ثبت رساند. اوریون در روز ۲۱ نوامبر خود را به ۱۳۰ کیلومتری سطح ماه رساند.

سرعت به دست آمده در مانور پرواز برای رسیدن به مدار وارونه به دور ماه استفاده خواهد شد. مختصات مدار در فاصله زیادی قرار دارد زیرا ۹۲ هزار کیلومتر از ماه فاصله دارد. در آینده‌ای نزدیک فضاپیما در جهت مخالف مدار ماه به دور سیاره زمین خواهد چرخید.

اوریون در روز جمعه، ۲۵ نوامبر وارد مدار وارونه دور خود خواهد شد. با چرخش به دور ماه، اوریون در روز دوشنبه ۲۸ نوامبر به حداکثر فاصله -بیش از چهارصد هزار کیلومتر- از زمین خواهد رسید که از رکورد آپولو ۱۳ به عنوان «دورترین فضاپیمای طراحی شده برای انسان و اکتشافات فضایی» فراتر خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر روز ناسا: جهش آرتمیس برای شکست رکورد تاریخی آپولو 13»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..