تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hidden Camera Detector Gold 18.0 – برنامه شناسایی دوربین مخفی و مدار بسته مخصوص اندروید

Hidden Camera Detector Gold v18.0 – اپلیکیشن شناسایی دوربین مخفی و مدار بسته اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 3.99 دلار

برای تمامی ما پیش می آید که در طول زندگی خود به مسافرت رفته و چند شب را در هتل ها و یا مکان های اقامتی سپری می کنیم. یکی از مواردی که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند حریم خصوصی در این مکان ها می باشد. صاحبان املاک در برخی از مواقع به دلایل مختلفی از دوربین های مدار بسته و دوربین های مخفی استفاده می کنند که ناقض حریم خصوصی می باشند. به همین دلیل بهتر است در هنگام ورود به هر ملکی پیش از شروع اقامت ابتدا اطراف خود را برای یافتن چنین دوربین هایی چک کنیم. بی شک یافتن این دوربین ها و لنز ها بسیار دشوار است و کسانی که آن ها را در اتاق ها قرار می دهند به صورت حرفه و مناسب جاسازی شان می کنند. یکی از بهترین راه ها برای یافتن این دوربین های مخفی استفاده از اسمارت فون های اندرویدی می باشد که کمک می کند بدون هیچ گونه مشکلی سریعا هر نوع لنزی را که در اطراف تان است شناسایی نمایید. کاربران برای چنین کاری نیازمند یک نرم افزار هستند که در این پست قصد داریم یکی از بهترین آن ها را در اختیار تان قرار دهیم. Hidden Camera Detector Gold عنوان یک اپلیکیشن شناسایی دوربین مخفی و مدار بسته می باشد که توسط FutureApps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی مجموعه ای از امکانات متنوع کمک می کند که به محض ورود به هر مکان جدیدی اطراف خود را اسکن کرده و از نقض حریم خصوصی تان جلوگیری کنید. استارت اپ فوق از سه روش مختلف برای شناسایی دوربین های مخفی و مدار بسته استفاده می کند که یکی از بهترین این روش ها به وسیله سنسور های خاص به کار رفته در گوشی هوشمند است. برای استفاده از ویژگی مگنتومتر در مرحله اول دیوایس شما باید از سنسور های مغناظیسی پشتیبانی نماید؛ پس از فعال کردن این قابلیت باید اسمارت فون تان را به چند محل که احتمال می دهید دوربین های مدار بسته در آن قرار دارند نزدیک کنید، پس از آن برنامه فوق میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط این دوربین ها را سریعا شناسایی کرده و به شما عزیزان اطلاح می دهد. یکی دیگر از روش های استفاده از این برنامه شناسایی اتصالات بلوتوث و وای فای دوربین های مخفی می باشد که بدون هیچ گونه مشکلی قادر خواهید بود هر گونه تهدیدی را شناسایی نمایید. اگر قصد استفاده از این دو حالت را ندارید حالت سوم بسیار کاربردی عمل می کند، اما استفاده از این حالت نیز مستلزم پشتیبانی گوشی شما از فناوری مادون قرمز است.

Hidden Camera Detector Gold

اپلیکیشن Hidden Camera Detector Gold با بهره مندی از امکانات و مجموعه قابلیت های خاص خود در زمینه شناسایی دوربین های مخفی و مدار بسته توسط توسعه دهنده اش با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این برنامه را از وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه 18.0 Resolved Bluetooth permission issue for android 12+ devices

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hidden Camera Detector Gold 18.0 – برنامه شناسایی دوربین مخفی و مدار بسته مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..