تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوق ستاره پرتغالی در دو راهی عربستان و انگلیس

به گزارش رکنا ، پس از فسخ دو جانبه قرارداد رونالدو با منچستریونایتد ، رسانه اسپانیایی مارکا مدعی شد آینده کریستیانو، ادامه دادن دوران بازیگری خود در انگلیس به همراه نیوکاسل یا رفتن به النصر عربستان است.

این در حالی است که مالک هر دو باشگاه محمد بن سلمان پادشاه عربستان است. البته نیوکاسل در تابستان گذشته هم به دنبال جذب رونالدو بود و اکنون دوباره با آغاز نقل و انتقالات زمستانی و آزاد بودن این ستاره پرتغالی، باز هم برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو که حالا بازیکن آزاد است، تلاش مضاعفی انجام خواهند داد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوق ستاره پرتغالی در دو راهی عربستان و انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..