تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مهم ساپینتو از بازیکنان استقلال

درخواست مهم ساپینتو از بازیکنان استقلال

حضور دوباره بازیکنان تیم استقلال در محل تمرین این تیم گرچه با شرایط قبل همراه نبود اما فرصتی برای اعضای این تیم ایجاد کرد تا بار دیگر در رابطه با مسائل مهم مربوط به ادامه تمرینات این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر صحبت کنند.

سرمربی تیم استقلال که برای دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت می کرد ضمن ابراز دلتنگی برای آنها به بازیکنانش فهماند که هنوز از یاد نبرده چه بازی مهمی در پایان تعطیلات لیگ برتر انتظار او شاگردانش را میکشد.

ساپینتو با اشاره به شرایط خوب استقلال برای رسیدن به صدر و بازی ۶ امتیازی مقابل تیم رتبه اولی جدول لیگ برتر به بازیکنانش گفت که فقط یک نتیجه او را خوشحال می کند و آن هم پیروزی مقابل پرسپولیس است.

ناگفته نماند؛ ساپینتو در رابطه با مسائل دیگری مربوط به مشکلات مالی و برنامه تمرینی هم با بازیکنانش حرف زد که در خبرها و گزارش‌های مختلف دیگر به آنها اشاره شده است.

شایان ذکر است؛ تیم استقلال در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر در تاریخ سه شنبه بیست و نهم آذرماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ در استادیوم آزادی میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مهم ساپینتو از بازیکنان استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..