تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Frozen Flame برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Frozen Flame یک تجربه بقا محور و نقش آفرینی است که در دنیای وسیعی می‌توانید به سراغش بروید. بازی سرزمینی باستانی به همراه دارد و توسط اژدهایان ادامه می‌شود. علاوه بر این، روح‌هایی را هم خواهید دید که قادر هستند قدرت‌های جادویی اولیه به همراه داشته باشند. شما باید به دنبال حکومت بر سرزمین‌ها و قدرت و متحدانی را پیدا کنید که نبرد را می‌توانند جذاب‌تر کنند. قلعه‌های یخی را در کنار قلمروها خواهیم دید و بازی برای کسانی توسعه داده شده است که عاشق کاوش در بازی هستند. می‌توانید دنیایی پر از مناظر زیبا را در بازی دیده و به سراغ خرابه‌های باستانی بروید.

Frozen Flame (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Frozen-Flame

بازی دنیایی خشن و پر از رمز و راز دارد و می‌توانید دشمنانی را ببینید که تهدید بزرگی برای شما محسوب می‌شود. بازی پر از موجودات غول پیکر است که از اسرار این سرزمین محافظت می‌کنند. متحدین خود را در بازی تشکیل داده و به ساغ ده‌ها گزینه قابل دستیابی بروید. می‌توان دید که هیچ سفری در این قلمرو شبیه دیگر موارد نخواهد بود. می‌توانید با جزایر شناور در هوا مقابله کرده و به سراغ تجربه‌ای منحصربه‌فرد در بازی بروید. می‌توانید در جستجوی گنج‌های باستانی بوده و مناظر همیشه در حال تغییر را کشف کنید. سرنوشت کل جهان را شکل داده و سعی کنید تسلط کامل خود را روی سرزمین داشته باشید.

تصاویر-بازی-Frozen-Flame تصاویر-بازی-Frozen-Flame تصاویر-بازی-Frozen-Flame تصاویر-بازی-Frozen-Flame تصاویر-بازی-Frozen-Flame تصاویر-بازی-Frozen-Flame info

A challenging exploration and survival adventure, set in the dying world of Dragons. Only those who harness the power of Frozen Flame have the means to survive the harsh conditions of the realm and able to muster the strength to cleanse it for good.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i5 2310 / AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 970 / ATI Radeon R9 series

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i5 7500 / AMD Ryzen 5 1600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 580

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 10 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com ADs
لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Frozen Flame برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..