تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Tad the Lost Explorer برای کامپیوتر

5/5 - (1 امتیاز)

در بازی Tad the Lost Explorer باید به تاد کمک کنید که قرص زمرد را پیدا کند. شما کاوشگر گمشده‌ای هستید که بار دیگر وارد یک ماجراجویی کاملا جدید می‌شوید. یک نفرین مرموز شما را در شهرهای وراکروز، شیکاگو، پاریس و قاهره درگیر کرده است و به سفری حماسی خواهید رفت تا کتیبه زمردین را پیدا کرده و سپس دوستان خود را نجات دهید. می‌توانید با تاد و همراهانش به این تجربه اکشن و سه بعدی رفته و اوقات خوشی را سپری کنید. جاهایی را خواهید دید که با پازل‌های پیچیده همراه شده است و باید سختی‌ها دیوانه‌وار بازی را از سر خود بگذرانید. می‌توانید به دوستان خود کمک کنید تا راه نجات خود را پیدا کنند.

Tad the Lost Explorer PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Tad-the-Lost-Explorer

در دنیای تاد مکان‌های جالبی وجود دارد و جاهایی را خواهید دید که باید از سکوهای آن پریده، از ساختمان‌هایش بالا رفته و همچنان محاصره‌ها را بشکنید. می‌توانید با دشمنانی مواجه شوید که نقشه‌های شما خنثی می‌کنند و همین سبب می‌شود کار سختی در پیش روی شما باشد. باید بقایای گمشده را جستجو کرده و به مکان‌های پر از ماجراهای متنوع بروید. معماهای بازی کم کم سخت‌تر شده و البته گنجینه‌هایی باورنکردنی را برای‌تان خواهند داشت. می‌توانید تمام براش‌ها را در هر سطح جمع آوری کرده و فرصت حضور در مراحل بعدی را نیز داشته باشید.

تصاویر-بازی-Tad-the-Lost-Explorer تصاویر-بازی-Tad-the-Lost-Explorer تصاویر-بازی-Tad-the-Lost-Explorer تصاویر-بازی-Tad-the-Lost-Explorer تصاویر-بازی-Tad-the-Lost-Explorer تصاویر-بازی-Tad-the-Lost-Explorer info

Your favourite explorer, Tad Stones is back! Embark with Tad and his friends on a new journey through different cities where you will encounter challenging puzzles in your quest to get the emerald tablet.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit

Processor: Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX 9 sound device

Additional Notes: Controller support: Microsoft Xbox ® Controller for Windows®

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com ADs



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Tad the Lost Explorer برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..