تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Relayer Advanced برای کامپیوتر

1/5 - (1 امتیاز)

بازی Relayer Advanced یک تجربه نقش آفرینی هیجان انگیز است که می‌توانید با ربات‌ها و اساطیر یونانی به سراغش بروید. بازی نبردهای حماسی بین ستارچلدرن را به تصویر خواهد کشید و می‌توانید با اراده‌ای کامل آن را ادامه دهید. در این تجربه زندگی‌هایی را خواهیم دید که شما باید آن‌ها را مدیریت کرده و به سراغ فرمان دهی بهینه‌تر به آن‌ها باشید. باید از سیستم‌های استراتژیک بازی استفاده کرده و روی مشاغل و کاراکترها تمرکز داشته باشید. سربازانی می‌توانند شما را به پیروزی برسانند که دارای قدرت ویژه بوده و این قدرت به دردشان بخورد.

Relayer Advanced PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Relayer-Advanced

بازی رابط کاربری تکامل یافته‌ای به همراه داشته و ویژگی‌های جدید را در محتوای نهایی خود برای شما خواهد داشت. می‌توانیم سیستمی را ببینیم که به‌طور قابل توجهی در طراحی آن بازنگری شده است و می‌توانید رویدادهایی خاص را در بازی نظاره کنید. ماموریت‌های سطح بالایی را در بازی می‌بینیم که شامل ۵ مرحله بوده و بعد از داستان اصلی می‌توانید به سراغش بروید. تعادل بازی به گونه‌ای تنظیم شده است که درجه‌های سختی بازی اکنون معنای بهتری پیدا می‌کنند. بازی گرافیک و موزیک خوبی دارد و در حد و اندازه خود بازی می‌توانند شما ار سرگرم کنند. محتوای بازی از بخش بصری پیشرفته‌تر ظاهر شده و می‌توانیم به این استودیو امیدوار باشیم.

تصاویر-بازی-Relayer-Advanced تصاویر-بازی-Relayer-Advanced تصاویر-بازی-Relayer-Advanced تصاویر-بازی-Relayer-Advanced تصاویر-بازی-Relayer-Advanced تصاویر-بازی-Relayer-Advanced info

GODWARS TEAM presents the SRPG “Relayer Advanced”! The game depicts the fierce battle between the “Starchildren” and the extraterrestrial “Relayer” and lets you use the “Hate” and “Big Bang” systems to lead the battle to victory!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Core i5-6402P

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DirectX 11 compatible soundcard

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Core i5-7600K

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1080

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

Sound Card: DirectX 11 compatible soundcard

رمز فایل: www.downloadha.com ADs
لینک دانلود

دانلود بازی Relayer Advanced-FitGirl Repack با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Relayer Advanced برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..