تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح برنامه‌های هفته بسیج سال ۱۴۰۱ ناحیه مقاومت بسیج تفت

سرهنگ آقایی به ماموریت بسیج در سه محور اساسی مخاطب محوری ، مردم و نیز پیامد سنجی و همچنین هدفمند کردن کار در حوزه شهری وروستایی اشاره داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، بمناسبت گرامیداشت چهل و سومین سال تاسیس بسیج بدستور امام خمینی (ره) و هفته بسیج، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج تفت به تشریح برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می شود پرداخت.
سرهنگ آقایی در بخش نخست به رویکرد بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب و نوشته شدن سند اعتلای ۱۰ ساله سپاه وبسیج که نزد رهبری ارائه شد پرداخت و تاکید کرد که باید در اجرای آن کوشا وجهادی عمل کنیم.
وی در سخنان خود به ماموریت بسیج در سه محور اساسی مخاطب محوری ، مردم و نیز پیامد سنجی و همچنین هدفمند کردن کار در حوزه شهری وروستایی اشاره داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در این نشست خبری به تشریح برنامه‌ها در هفته بسیج پرداخت. 
تجلیل از جهادگران بسیجی در سطح شهرستان، افتتاح پروژه‌های مسکونی، برنامه عاشقان ولایت شهرستان با مربیان حلقه‌های صالحین، برنامه‌های بصیرتی وجهاد تبیین، حضور مسئولان در مساجد وپاسخگویی به دغدغه‌های مردمی، غبارروبی گلزار شهدای والامقام وتجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، همایش نوجوانان انقلابی با همکاری آموزش وپرورش شهرستان، تجلیل از کسبه وبازاریان توسط بسیج اصناف
، بسیج جامعه زنان وتجلیل از بانوان جهادگر ، پیگیری واجرای طرح محله اسلامی و در آخر همایش اقتدار بسیج را که در روز پنجم آذر در شهرستان یزد برگزار خواهد شد از اهم برنامه های اجرایی در هفته بسیج می باشد . 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح برنامه‌های هفته بسیج سال ۱۴۰۱ ناحیه مقاومت بسیج تفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..