تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری صبحگاه دانش آموزی در سطح مدارس ایرانشهر و بزمان

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر/به مناسبت هفته بسیج و با حضور دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش.مسئولین ادارات .معلمین صبحگاه دانش آموزی با هدف ترویج تقویت روحیه بسیجی دانش آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام جواد قنبری در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد:بسیجیان واقعی همین دانش آموزانی هستند که در دنیای پر تلاطم هجمه های دشمن با قلم و تحصیل خود مشت بزرگی بر دهان یاوه گویان می زنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر افزود؛ امروز دنیای استکبار با برنامه ریزی و ترفندهای گوناگون تلاش دارد تا نسل جوان امروزی که آینده سازان کشور هستند از مسیر درست منحرف شوند و درمقابل نیز مسئولان با برنامه ریزی دقیقتر تلاش کنند تا نقشه دشمن خنثی شود.

قنبری بیان کرد؛ در اغتشاشات اخیر در سطح استان متاسفانه شاهد حضور بعضی از جوانان بودیم که مسیر را گم کرده بودند و این زنگ خطر بزرگی است.

این مقام مسئول گفت:جهاد تبیین یکی از راهکارهای اصلی برای روشنگری نسل جوان امروزی است که مقام معظم رهبری برآن تاکید دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری صبحگاه دانش آموزی در سطح مدارس ایرانشهر و بزمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..