تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده‌های شهدا سند افتخار ملت ایران هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فراهان گفت: خانواده‌های شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و وظیفه همگانی ملت ایران توجه به خانواده معظم شهدا است.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان، حجت‌الاسلام طاهریان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فراهان و جمعی از بسیجیان و پاسداران این شهرستان با خانواده شهیدان "حسن کودزری فراهانی"، "ابراهیم آقازیارتی فراهانی"، "علی حسین وروانی " در روستای کودزر دیدار و از مقام شامخ خانواده شهدا تجلیل کردند.

حجت الاسلام طاهریان، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فراهان گفت: خانواده‌های شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و وظیفه همگانی ملت ایران توجه به خانواده معظم شهدا است.

وی افزود: خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و پدران و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

حجت الاسلام طاهریان بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به آن‌ها خدمتی را ارائه می کند، قطعا در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده‌های شهدا سند افتخار ملت ایران هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..