تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم بصیر گرگان از پیشگامان دفاع از انقلاب و آرمان ها هستند/اجرای۴۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان گرگان

سرهنگ پاسدار دیلم گفت: در هفته بسیج غریب به 400 برنامه را در سطح شهرستان گرگان پیش بینی کرده ایم که از این تعداد برنامه، 56 برنامه ی ما برنامه شاخص شهرستانی میباشد

رزمنده پیشگام این روز های میدان نبرد اصحاب رسانه هستید/اجرای۴۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان گرگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سرهنگ پاسدار دیلم فرمانده سپاه گرگان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که موضوعات به وجود آمده نباید ما را از برنامه های اصلی مان غافل کند؛ ما نیز در مجموعه سپاه گرگان با تمام توان و قدرت به دنبال اجرای ماموریت هامون طبق روال سابق هستیم.
وی اظهار داشت: در هفته بسیج غریب به 400 برنامه را در سطح شهرستان گرگان پیش بینی کرده ایم که از این تعداد برنامه، 56 برنامه ی ما برنامه شاخص شهرستانی میباشد.
فرمانده سپاه گرگان در رابطه با برنامه های هفته بسیج بیان داشت:کلیت برنامه ها شامل برنامه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محله محور،رزمایش جهادگران فاطمی، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برگزاری میز خدمت در ادارات شهرستان گرگان، دعای ندبه متمرکز، غبار روبی مزار شهدا،توزیع 2000 بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج، دیدار از تمام خانواده ایثارگران و جانبازان در سطح شهرستان و برگزاری گرامیداشت شهدای 5 آذر و روز ملی گرگان که روز یکشنبه برگزار خواهد شد و برنامه های شاخص دیگر میباشد که از بزرگترین آنها برگزاری همایش شکوه و اقتدار بسیج است که با جمعیت 10 هزار نفری بسیجیان در روز جمعه ان شالله اجرا خواهد شد.
دیلم خاطر نشان کرد: همایش شکوه و اقتدار بسیج به امید خدا نمایش دهنده ذره ای و قطره ای از آن قدرت و حضور منسجم و محکم بسیج خواهد بود تا ضمن دلگرمی و امید آفرینی در جامعه؛ عرض اندامی در مقابل دشمنان باشد.
فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: ما در گرگان بالغ بر 150 هزار نفر بسیجی داریم اما متاسفانه به دلیل نبود زیر ساخت های مناسب همچون امکانات حمل و نقل و مکان مناسب برای تجمع این تعداد بسیجی توانایی و استعداد استفاده از تمام این ظرفیت ها را نداریم امیداوریم که روز به روز توانایی خودمان را برای استفاده از این ظرفیت بالقوه افزایش بدهیم.
وی افزود: اتفاقی که در 13 آبان رخ داد، اتفاقی منحصر به فرد بود و سیل عظیم جمعیت در گرگان تودهنی محکمی به استکبار جهانی زدند و مردم بصیر ما نشان دادند از پیشگامان دفاع از انقلاب و آرمان ها هستند. مردم گرگان همیشه و در عرصه های مختلف یک گام جلوتر از مردم دیگر نقاط کشور برای دفاع از انقلابشان و رهبرشان پا در میدان گذاشته اند؛ امیدواریم ما نیز به عنوان خدمت گزار مردم بتوانیم جوابگوی این زحمات و این حضور مردم و این آگاهی و بصیرت مردم باشیم.
دیلم در ادامه و در رابطه با روز ملی گرگان گفت: هنوز روز ملی گرگان و واقعه تاریخی 5 آذر گرگان متاسفانه مغفول و مظلوم است.متاسفانه نوجوان و جوانان شهرستان ما آشنایی خوبی با وقایع 5 آذر سال 57 ندارند و نمیدانند رژیم شاهنشاهی در این روز چه جنایتی در گرگان به وجود آورد که در رابطه با این موضوع باید توجه ویژه ای در مدارس و شناساندن روز 5 آذر، وقایع و اتفاقات آن به جوانان و نوجوانان صورت گیرد.
فرمانده سپاه گرگان اضافه کرد: ما به زبان میگوییم که مردم و مسئولین با هم گره خورده اند و ما هم جزئی از مردم هستیم اما باید بپذیریم که مردم خیلی از جاها از ما جلوتر هستند؛ آنجایی که نیاز به حضور منسجم مردم و نیاز به همکاری و هماهنگی مردم است، مردم بدون درنگ پای کار انقلاب هستند اما میبینیم که این انسجام و هماهنگی و همدلی در تمام بدنه دستگاه های مسئول و متولی اداره جامعه نیست.
دیلم در پایان تصریح کرد: چرا ما باید این اجازه را بدهیم که تمام هزینه ها را در لحظات پایانی نیروهای امنیتی بدهند؟ما باید بررسی کنیم که در حوزه فرهنگ چه اقداماتی انجام داده ایم و نقاط ضعف ما چه چیز هایی بوده است؛مشکلات در کشور قابل حل است و کلید درونی برای رفع مشکلات وجود دارد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم بصیر گرگان از پیشگامان دفاع از انقلاب و آرمان ها هستند/اجرای۴۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..