تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه پاسداران با اتصال به سازمان بسیج مستضعفین، هیچ‌گاه با کمبود مواجه نخواهد شد

سپاه پاسداران با اتصال به سازمان بسیج مستضعفین، هیچ‌گاه با کمبود مواجه نخواهد شد

سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه در حاشیه برگزاری نمایشگاه سراسری «اسوه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در این نمایشگاه، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مستضعفین، عمق بخشی به دفاع و پایان‌ناپذیری دفاع، در دکترین انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است. وی افزود: ساختار سپاه پاسداران، طوری منعطف و پویا است که با اتصال به سازمان بسیج مستضعفین، هیچ‌گاه با کمبود مواجه نخواهد شد.

سردار نیلفروشان با اشاره به اینکه ارتش‌های دنیا حتی اگر صد لشکر هم داشته باشند، قطعاً در میدان نبرد برای جایگزینی نیرو با مشکل مواجه خواهند شد، گفت: انقلاب اسلامی به جهت پشتوانه عظیم بسیج، این شجره طیبه انقلاب اسلامی و غرس شده توسط امام راحل، طوری پایه‌گذاری‌شده که پایان‌ناپذیر است. بسیج مستضعفین، پشتیبان انقلاب اسلامی در کل جهان است. 

معاون عملیات سپاه ادامه داد: ما در اوایل انقلاب و در برخورد با گروهک های ضد انقلاب، هیچ ساختار و سازمانی نداشتیم اما بعد از گذشت چند دهه، امروز به اقتدار دفاعی و امنیتی دست پیدا کرده‌ایم. سردار نیلفروشان تأکید کرد: امروز، منطقه غرب آسیا را به گورستان استکبار جهانی تبدیل کردیم و بسیج در پوشش این صحنه‌ها، نقش مهمی داشته است.

معاون عملیات سپاه با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در خلق دفاع مقدس داشت، تصریح کرد: بسیجیان عزیز ما بودند که این عظمت را برای جلوه اسلام ترسیم کردند. سردار نیلفروشان با اشاره به نقش بسیج در برخورد با فتنه‌های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: جبهه مقاومت هم با فرهنگ بسیج در منطقه شکل گرفته و در مقابل استکبار و مزدورانش، ایستاده است. معاون عملیات سپاه، تأکید کرد: رویش‌های جدید انقلاب اسلامی در قامت بسیج مستضعفین را در سراسر منطقه غرب آسیا شاهد هستیم.

سردار نیلفروشان گفت: نیروهای مقاومت و بسیج مردمی در عراق، سوریه و به ویژه در ایران، همگی در ید واحد و متصل به همدیگر، در مبارزه با استکبار محکم ایستاده‌اند. این امر، توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه پاسداران با اتصال به سازمان بسیج مستضعفین، هیچ‌گاه با کمبود مواجه نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..