تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده شهدا رسالت زینبی بر عهده دارند

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم سومین روز شهادت سرتیپ دوم پاسدار رضا الماسی در مسجد جامع حضرت رسول اکرم (ص) شاهین دژ، گفت: خداوند شهدای گرانقدر را زنده  اعلام می‌کند و می فرماید: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

وی ادامه داد: مردم غیور و حماسه ساز همیشه در صحنه شاهین دژ از اوایل انقلاب تا هم اکنون همواره قدم های ارزشمند برداشته وصحنه های بی بدیل و بی نظیر خلق کرده اند.

وی ضمن تبریک و تسلیت به بیت معظم سردار شهید رضا الماسی؛ با تاکید بر اینکه خانواده شهدا بهترین عزیزان خود را از دست دادند تا ارزش‌ها، دین و قرآن زنده بماند، اظهار داشت: خانواده شهدا همچون حضرت زینب کبری(س) مصیبت عزیزان خود را تحمل کردند و امروز نیز رسالتی زینبی به عهده دارند، باید این پرچمی که توسط شهیدان به خانواده شهدا سپرده شده برافراشته بماند و نباید اجازه داد این پرچم دچار تزلزل شود.

شهسواری گفت: توفیق شهادت نصیب هرکسی نمی شود و یقینا نام و یاد این شهید عزیز در تاریخ کشور عزیزمان ماندگار شده و زینت بخش تاریخ خواهد بود.
وی گفت: همرزمان این شهید در مراکز آموزشی مالک اشتر و سپاه بوکان همگی بر این مطلب صحه می گذارند که شهید عزیز فردی بسیار باایمان و با اعتقاد بود.

شهسواری خاطرنشان کرد: همه گروه های ضد انقلاب اعم از سلطنت طلب و منافقین و تجزیه طلبان و... می خواهند انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند و بنیان ها را از بین ببرند.

وی افزود: در این  دوران قریب ۴۴سال انقلاب توطئه های  مختلفی آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند، در بحث نظامی، امنیتی ، دیپلماسی و اقتصادی و فرهنگی دسیسه کردند، در همه  این طرح های خبیثی که از ناحیه غرب صادر می شد نقشه های شوم آنها باطل شد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده شهدا رسالت زینبی بر عهده دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..