تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بیش از 220 میلیارد ریال هزینه آسیابانی کارخانجات آرد سازی در استان زنجان

زنجان _ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 220 میلیارد ریال از بابت جبران هزینه های آسیابانی سال 1400 کارخانجات آردسازی استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیش از 220 میلیارد ریال از بابت جبران هزینه آسیابانی سال 1400 به 6 کارخانه آردسازی در 5 مرحله تا انتهای سال 1401 با در اختیار گذاشتن و تهاتر گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی، پرداخت می کند.

پرداخت بیش از 220 میلیارد ریال هزینه آسیابانی کارخانجات آرد سازی در استان زنجان

وی عنوان کرد: طبق اعلام شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، در راستای جبران تفاوت هزینه‌های ناشی از دستمزد آسیابانی کارخانجات آرد سازی پرداخت می گردد.

زمانی گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان که میزان (درصد) جبران برای آرد یارانه ای از محل گندم "6650" ریالی را “28/78” درصد و برای آرد یارانه ای "9000" ریالی را “13/4” درصد اعلام نموده است و مبلغ ریالی هر یک از کارخانجات به تفکیک تولید محاسبه و پرداخت می شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بیش از 220 میلیارد ریال هزینه آسیابانی کارخانجات آرد سازی در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..