تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار با امام جمعه اهل سنت شهرستان سیب و سوران

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، سرهنگ پاسدار داود رحیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در این دیدار گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که هر روز پرثمرتر می شود.

وی با اشاره به این مطلب که با آغاز هفته بسیج برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، اجتماعی، محرومیت زدایی، سازندگی، در سطح شهرستان برنامه ریزی شده و برنامه هایی نیز قبل از هفته بسیج اجرا می‌شود و الحمدالله با حضور بسیجیان و گروههای جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته بهتر و بیشتر به مردم و انقلاب خدمت کند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: الحمدالله مردم شهرستان سیب و سوران در اغتشاشات اخیر بصیرت بالایی داشته اند و با بصیرت خود توانستند به گروه های اراذل و اوباش و گروه های تجزیه طلب نشان دهند که این انقلاب برایشان مهم است و تحت تاثیر حرف ها و جنگ تبلیغاتی دشمن قرار نمی گیرند زیرا این مردم بصیرت بالایی دارند.

مولوی بیجارزهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان سیب و سوران گفت: بسیج تشکیل شده از همین انقلاب و همین مردم است و سپاه پاسداران نیز از دل همین بسیج به وجود آمده است و همین بسیجیان فردا میشوند پاسداران آینده و پاسدارانی که امروز در خدمت ملت هستند نیز از همین بسیجیان بوده‌اند.

وی افزود: همه ما پیر و جوان برای این انقلاب زحمت ها کشیدیم و خون دلها خورده ایم و قرار نیست این انقلاب را به این راحتی از دست بدهیم بنده خودم هم یک بسیجی هستم و اوایل انقلاب برای بسیج و انقلاب تلاش کردم و در کنار مردم بوده ام تا امنیت این مردم تامین شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار با امام جمعه اهل سنت شهرستان سیب و سوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..