تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهمیه جذب انرژی خورشید ی ۵ واتی بخش دیگر اقتصاد مقاومتی است

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اقدامات مفید و موثر در بخش اقتصاد مقاومتی گفت: استان سیستان و بلوچستان در بخش اقتصاد مقاومتی از ظرفیت خوب و مطلوبی برخوردار است .

وی با اشاره به این مطلب که ظرفیت شهرستان ها در سنوات قبل شناسایی و رصد شده و هر شهرستان بعنوان یک قطب معرفی شده است، تصریح کرد: بر اساس این شناخت پتانسیل و ظرفیت هر شهرستان را به عنوان یک قطب تعریف کردیم،که قطب اگر محصولی است، مثلا شهرستان نیکشهر و قصرقندقطب تولید انبه در صنایع تبدیلی ترشی انبه و بقیه محصولاتی است که از انبه تولید می شود .

سرهنگ ملایی بخش دیگر فعالیت در این حوزه را شناخت ظرفیت و توانمندسازی مردم در راستای ایجاد اشتغال پایدار با واگذاری تسهیلات دانست و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک بخش شناسایی ظرفیت هاست و بخش دیگر هم افزایی با سایر دستگاههایی است که در حال فعالیت هستند که ان شاءالله در جهت توانمند سازی مردم همکاری و مشارکت داشته باشیم. و از سهم اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حدود ۳۳۳ میلیاردتومان برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است که کمک بسیار خوبی است که در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان بابیان اینکه تامین رفاه معیشت مردم سرلوحه اقدامات این سازمان است گفت: بخش دیگر اقتصاد مقاومتی سهمیه جذب انرژی خورشید ی ۵ واتی است که امسال برای استان حدود 10000پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و برابر استانداردهایی که داریم اقداماتی است که هم به معیشت مردم کمک می کند و هم خدمت بزرگی به انرژی برق استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دهکده اقتصاد مقاومتی نام برد و تصریح کرد: از دیگر فعالیتهای اقتصاد مقاومتی راه اندازی کارگاه های تولید و دهکده اقتصاد مقاومتی که با مساعدت فرمانده سپاه استان و تایید در قرارگاه ستاد مقاومتی سپاه سلمان استان است  و از دهکده اقتصاد مقاومتی بعنوان یک مدل برای کارهایی اقتصاد مقاومتی نام برد.

این مقام مسئول در بحث کمکهای مومنانه اظهار داشت: کمکهای مومنانه که با بحران کرونا آغاز شد و تاکنون هم تداوم یافته است بر همین مبنا هم زمان با آغاز هفته بسیج ۳۵ هزار بسته معیشتی و ۳۵۰ جهزیه بین خانواده های نیازمند در سطح استان توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی ضمن اشاره به متنوع بودن برنامه های هفته بسیج از رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در این هفته یاد کرد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲بیاد شهید سید محمدرضا هاشمی و شهدای امنیت کشور در روز ۲۸ آبان قبل از هفته بسیج برگزار میشود و حدود ۱۰۰۰ گروه جهادی در سطح استان با محوریت شهرستان زاهدان در این رزمایش شرکت دارند.

وی در ادامه از ایجاد نمایشگاههایی با موضوعیت اقتصاد مقاومتی در سطح استان در پایگاههای بسیج حوزه ها خبر داد و گفت: طلایه داران اقتصاد مقاومتی که با حضور کارآفرینان در عرصه مقاومتی و اشتغال زایی فعالیت دارند و همچنین صندوق هایی که توسط بسیجیان ایجاد شده است از دیگر برنامه های این بخش هستند .

مسئول سازمان بسیج سازندگی در تکمیل برنامه اقتصاد مقاومتی به ۱۳۰۰ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا مردمی اشاره کرد و تصریح کرد: این تعداد صندوق قرض الحسنه از اعتبارات ومدیریت مردمی است که با هدف ایجاد اشتغال راه اندازی شده است.

وی از حوادث طبیعی سیل و بحران کرونا در چند سال اخیر یاد کرد و ادامه داد: در حوادث غیر مترقبه تجربه سیل و شیوع منحوس کرونا که همه کسانی که امدادگر هستند وظایف ذاتی دارند حضور پیدا می کنند ولی گروههای جهادی اولین هایی هستند که در حوادث طبیعی و غیرمترقبه حضور پیدا می کنند و تلاش شان قابل تقدیر است .

غلامرضا ملایی در این گفتگو از شهدا سلامت و همچنین شهدای امنیت یاد کرد و گفت: باید قدر دان شهدا ویژه شهدای امنیت باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهمیه جذب انرژی خورشید ی ۵ واتی بخش دیگر اقتصاد مقاومتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..