تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان مسائل استان را در موضوعات مختلف احصاء کردیم

سرادار احمدشفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زمینه نقش بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب گفت : بیش از چهل سال از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی ایران گذشته است .

وی تجربه ۴۰ساله بسیج رایک تجربه ارزشمند، مهم و مفید در موضوعات مختلف دانست و تصریح کرد: برنامه های امسال بسیج مستضعفین براساس سند راهبردی ده ساله انقلاب که مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) است اهداف و راهبردها و اقدامات اجرایی این سند منطبق بر بیانیه گام دوم اقدامات خود را آغاز کردیم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) "بسیج پاره تن ملت است و نباید نسبت به مسائل مردم بی تفاوت باشد ،" اذعان داشت: این فرمایش حضرت آقا یک تابلوی ارزشمند است و پیوسته به آن توجه داشته و داریم، با همه ظرفیت و تجربه و توان در پی تحقق و اجرایی کردن این فرمان هستیم و به همین منظور با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان این استان مسائل استان را در موضوعات مختلف احصاء کردیم .

سردار شفائی با بیان اینکه بسیج به عنوان شجره طیبه یک ظرفیت و موهبتی الهی است، ادامه داد: با یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت با بهره مندی از همه ظرفیتها و توانی که نظام در اسلام دارد می توان این ظرفیتها را از مرکزیت به استانهای مجاور منتقل کنیم و مسائل مردم را به حداقل برسانیم.

این مسئول مسئله آب استان را از مصادیق قابل ذکر در این زمینه دانست و خاطر نشان کرد: در بحث جدی آب از یکی دوسال گذشته اتفاقات خوب و مطلوبی را شاهد بودیم.

فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: در بحث داشته هایمان موجودی آب منطقه با همین نگاه بسیجی و انقلابی توانستند کمکهای شایانی به متولیان موضوع آب در زمینه انتقال قریب به ۱۶۰میلیون مکعب آب از چاه نیمه چهارم به چاه نیمه شماره سه انجام دهیم و بیش از ۳۰ درصد آب کل کشور در ۱۷۵۱ روستا در این پروژه قابل اجراست که انتقال به ۱۰۶ روستا انجام ومابقی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه پروژه ها پیش قدم بوده است، تصریح کرد: یکی از مسائل دیگر، مسائل فرهنگی است که با استفاده از ظرفیت بسیج در همین بازه زمانی چند ماه قبل ۱۰۵ مدرسه آماده را تحویل دادیم ، و با یک کیفیت خوب و یک بازه زمانی مناسب پروژه های متعددی در حال انجام است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه آموزش و اشتغال زایی پرداخت و اظهار داشت: هم مرز بودن استان با دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان مزیت وفرصت مناسبی است که متاسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است و سعی بر آن است که در جهت بهره مندی از این ظرفیت در جهت رشد و شکوفایی استان بهره‌بگیریم.

سردار شفائی با اشاره به حوزه های تولید، کشاورزی و حوزه آبزیان ظرفیت های استان را کم نظیر دانست و تصریح کرد: با توجه به حوزهای مستعدی که در این استان وجود دارد با استفاده از توان و ظرفیت بسیج و اتکا به ظرفیتهای داخلی آینده روشنی را برای این خطه از سرزمین اسلامی ایران می توان متصور بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان مسائل استان را در موضوعات مختلف احصاء کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..