تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ۲۴ باب خانه محروم با تلاش گروه‌های جهادی در مراغه

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۰ باب از ۲۴ باب خانه محروم تکمیل و به خانواده‌های نیازمند واگذار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همت گروه جهادی سردار سلیمانی و شهید باکری بسیج جامعه کارگری مراغه یک واحد مسکونی در روستای بهنق مراغه بهسازی شد.

حیدری خاطر نشان کرد: این خانه‌ها با مشارکت کمیته امداد شهرستان در حال ساخت است.

مسئول گروه جهادی سردار سلیمانی بسیج کارگری مراغه گفت: ۱۵ عضو این گروه جهادی با حضور در این روستا اقدام به دیوارکشی، لوله کشی و بهسازی محیط این خانه ها کردند.

 الهامی افزود: اعضای گروه‌های جهادی بسیج جامعه کارگری مراغه از ابتدای امسال تاکنون در بهسازی چهار خانه محروم مشارکت داشتند.

وی گفت: بسیجیان شرکت کننده در این گروه‌های جهادی این کار را برای رضایت خداوند و خشنودی خانواده‌های محروم انجام می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ۲۴ باب خانه محروم با تلاش گروه‌های جهادی در مراغه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..