تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک بخشدار مرکزی مهریز به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، مسعود خلیلی بخشدار مرکزی مهریز طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نیز به زیبایی متجلی شده است: “بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. همه میدان هایى که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدان هاى ملى است؛ میدان هاى مربوط به همت ملت – مثل میدان دفاع مقدّس، میدان سازندگى و خدمات عمومى است. هیچ وقت کشور، از یک مجموعه عظیمى که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بى‌نیاز نیست. ”

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشتاز بوده اند. بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ابراز همدردی با خانواده بسیجیان مدافع امنیت که در فتنه‌های اخیر کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان شهرستان و روستا‌های بخش مرکزی مهریز تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی خواستارم.

مسعود خلیلی
بخشدار مرکزی مهریز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک بخشدار مرکزی مهریز به مناسبت هفته بسیج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..