تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات هفته کتابخوانی در پایگاه شهید لطفی‌نیاسر قم برگزار شد

مسابقه کتابخوانی کتاب «سه دقیقه در قیامت» به همت شعبه علمی پژوهشی پایگاه شهید لطفی نیاسر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم احمدی مسئول علمی پژوهشی پایگاه شهید لطفی نیاسر در این باره اظهار کرد: دلیل انتخاب این کتاب این است که در بر دارنده مسائل اعتقادی، اخلاقی با بیان بسیار شیوا و جذابی است.

وی عنوان کرد: قطعا نوجوانان و جوانان پایگاه با خواندن این کتاب نگرش و بینش مطلوبی به مسائل دنیا و دین پیدا خواهند کرد و با معنویت تر خواهند شد و دلیل دیگر انتخاب این کتاب این است که بیشتر افراد این کتاب را در خانه داشتند و با آن آشنا بودند.

گفتی است در این مسابقه ۱۲ نفر از بسیجیان شرکت کردند که به سه نفر اول جایزه نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/ علیپور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات هفته کتابخوانی در پایگاه شهید لطفی‌نیاسر قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..