تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه دالاهو در پی فرا رسیدن هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، فرمانده سپاه ناحیه دالاهو در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
متن‌ پیام به شرح ذیل است:
پنجم آذر ماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی ،فرهنگی و اجتماعی‌جمهوری اسلامی حضور دارد.
اندیشه متعالی بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت و در فرد فرد مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و در سازمان بسیج مستضعفین عینیت یافت و به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در فرد فرد مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت
آری بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد.
اینجانب هفته بسیج را به محضر مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، همه بسیجیان سرافراز و مردم ولایتمدار و بسیجی دالاهو تبریک عرض کرده و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم.
سرهنگ پاسدار مسلم قاسمی
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دالاهو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه دالاهو در پی فرا رسیدن هفته بسیج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..