تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خمینی‌شهر با نماینده شهرستان خمینی شهر

نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خمینی‌شهر با نماینده شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خمینی‌شهر با نماینده شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام نقدعلی در امامزاده سید محمد(علیه السلام) برگزار گردید.

در این نشست حجت الاسلام نقدعلی نماینده شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ پاسدار جواد فصیحی فرمانده سپاه خمینی شهر برای فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سخنرانی کردند.

6 نفر از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج نیز به بیان نقطه نظرات و مطالبات و دغدغه های فرهنگی خود پرداخته و در پایان نماینده شهرستان به این مطالبات پاسخ دادند.

حجت الاسلام سیدهانی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه خمینی شهر و فرماندار شهرستان آقای سلیمی نیز در این جلسه حضور داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خمینی‌شهر با نماینده شهرستان خمینی شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..