تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار اعضای ستاد هفته بسیج سپاه شهرستان ایرانشهر با امام جمعه

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان ایرانشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد هراتی، فرمانده سپاه ایرانشهرگفت: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل است که این شجره انقلاب در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی خوب درخشیده است.

وی ادامه داد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سال جاری بیش از 250 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اعم از خواهران و برادران اجرایی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گفت: می‌بایست با توان عظیم، و ویژه پای کار بیایم تا به بد خواهان ایران اسلامی بفهمانیم که این انقلاب با توان وهمکاری آحاد ملت از ارزش‌های این نظام الهی دفاع می‌نمایند و مسئولان بسیج از توان بالای بسیج در تمام عرصه‌های کشور استفاده نمایند.

وی افزود: بسیج ظرفیت و توان بسیاری دارد که باید از این پتانسیل ها برای مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان بهره گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار اعضای ستاد هفته بسیج سپاه شهرستان ایرانشهر با امام جمعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..