تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای بالغ بر ۲۵۰ برنامه متنوع در هفته بسیج توسط سپاه میانه

تبریز- جانشین فرمانده سپاه میانه از اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه متنوع در طول هفته بسیج خبر داد و گفت: مهمترین و اصلی‌ترین برنامه ما، نمایش اقتدار بسیج با حضور بیش از هزار بسیجی در پنجم آذر است.

 یوسف روحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی؛ اجرای رزمایش جهادگران فاطمی، دیدار با خانواده های شهدا و اجرای یادواره های شهدا، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، اجرای حماسه شکوه و پایداری، استماع منویات رهبری در پایگاه ها و ادارات، دیدار با امام جمعه و تجدید میثاق با ولایت را از شاخص ترین برنامه های این هفته عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی این برنامه ها با شعار محوری بسیج خدمتگزار ملت ایران، انجام خواهد شد.

   وی افزود: علاوه بر برنامه های فوق، ۱۰ خانه از ۲۵ خانه محرومی که سپاه میانه عهده‌دار ساخت آن شده است، توسط گروه های جهادی بسیج تکمیل شده و در طول این هفته تحویل داده می‌شود.

 روحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سند راهبردی اعتلای بسیج و چشم‌انداز این سند برای گسترش گفتمان جهان شمول انقلاب اسلامی در جهت شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در پهنه جهان، بسیج را متشکل از نیروهای پرانگیزه و مدبر جهت نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی دانست.

وی توکل بر خدا و اعتماد به وعده های نصرت الهی، حفظ انگیزه و استمرار تلاشها به دور از تردید و بی عملی، شناسایی و انتخاب و انتصاب مدیرانی اصلح و در تراز انقلاب، و نظارت و رصد دائمی عملکرد‌ها را مهم‌ترین انتظارات رهبری از بسیج در سند اعتلا عنوان کرده و بر حرکت جهادگونه در مسیر تحقق این انتظارات تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای بالغ بر ۲۵۰ برنامه متنوع در هفته بسیج توسط سپاه میانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..