تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت برگزار‌شد

به گزارش خبرنگار بسیج مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت باحضور جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی استان خوزستان٫ رئیس دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه و جمعی از دانشجویان و اعضای بسیج دانشجویی این دانشگاه در اهواز برگزار شد.

در این مراسم از تلاش ها و زحمات فرمانده اسبق این حوزه تقدیر شد و علی صنیعی٫ به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت معرفی شد.

در این مراسم علیرضا پورحسن٫ جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی خوزستان«مطالبه‌گری» را ویژگی مهم فعالان بسیجی دانست و اظهار داشت: معتقدیم اساس انقلاب اسلامی بر مبنای مطالبه‌گری شکل گرفته است.
وی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری باید با حفظ حرمت‌ها و پرهیز از تشویش صورت گیرد، خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: شما عزیزان باید با بیان گویا، صریح و بی‌واهمه مطالبه‌گری نمایید و افراد مسئول نیز باید پاسخگو باشند.
وی افزود: با یادآوری اینکه مبدأ خیزش‌های انقلابی در طول تاریخ برآمده از حوزه‌های علمیه یا دانشگاه‌ها بوده، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جلسات متعدد با دانشجویان، با آرامش شنوای دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان عزیز هستند و لذا مسئولین به تأسی از رهبر معظم انقلاب، همه تلاش خود را برای شنیدن و پیگیری دغدغه‌ها و مسائل دانشجویام به کار گیرند .
کریم سلحشور، رئیس دانشگاه صنعت نفت بیان کرد:
بسیج دانشجویی مهم ترین تشکلی است که وظیفه پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی و تربیت دانشجویان جهت تأثیر گذاری حداکثری در فضای دانشگاه و جامعه را بر عهده دارد.
وی افزود:
مهم ترین زمینه فعالیت بسیج دانشجویی،حیطه فرهنگی می باشد که امروزه و با توجه به شرایط کشور نیاز به فعالیت در این زمینه بیش از پیش حس می‌شود.

در انتهای این مراسم نیز علی صنیعی فرمانده جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت اظهار داشت:
از جمله مهمترین تشکل هایی که توانایی تأثیر گزاری در قشر جوان را دارد ، بسیج دانشجویی است.
وی افزود: در شرایط فعلی کشور که دانشگاه تحت شدیدترین حملات رسانه ای از طرف دشمن قرار گرفته ، وظایف بسیج دانشجویی در تمام امور سنگین تر و مهم تر شده است و بایستی شاهد نقش آفرینی حداکثری این تشکل مقدس که ادامه دهنده راه شهداست باشیم.
طبیعتا انجام این وظایف به نحواحسن منوط به همکاری مسئولین دانشگاه با بسیج دانشجویی و تلاش بیش از پیش مجموعه بسیج دانشجویی می باشد.
بوی ادامه داد: سیج دانشجویی در دانشگاه صنعت نفت تعاملات سازنده ای با مسئولین دانشگاهی و مسئولین وزارت نفت داشته و دارد.و این تعامل در راستای بهبود فضای دانشگاه و بهبود شرایط دانشجویان بوده است.
وی افزود: امید است که در سایه این تعاملات شاهد رشد و ترقی جایگاه دانشگاه صنعت نفت در سطح ملی و نقش آفرینی بیش از پیش این دانشگاه در صنعت راهبردی نفت باشیم و این دانشگاه و دانشجویان آن بتوانند در راستای تحقق سیاست گذاری های مقام معظم رهبری در زمینه صنعت نفت کشور تاثیر بسزایی داشته باشند و بتوانند به بهترین وجه ممکن نقش خود را در این زمینه ایفا نمایند.
بسیج دانشجویی در راستای تحقق این اهداف ذیل منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..