تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت بسیجیان در همه عرصه‌ها خدمتگزاری به مردم است

جلسه قرارگاه شهرستانی گرامیداشت روز شهرستان اردکان و تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در این نشست ضمن تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: امروز هر کس دل در گرو نظام و انقلاب دارد فارغ از عضویت در بسیج؛ بسیجی است.
سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان و رزمندگان است، افزود: گرامیداشت هفته بسیج برای تداوم این جریان به عنوان پشتوانه نظام و انقلاب است.
 وی اظهار داشت: در حوادث و اغتشاشات اخیر، حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف بویژه در زمینه جهاد تبیین در کنار سایر نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی موجب خنثی سازی توطئه‌های دشمن شد.

 سرهنگ امامی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک برگ برنده برای بسیج بوده است، گفت: بسیج همیشه پا در رکاب در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی بوده است و امروز شبکه عظیم بسیج در همه جا جایگاه و پایگاه دارد.
 وی تأکید کرد: اولویت ما در همه عرصه‌ها خدمتگزاری به مردم است لذا شعار امسال هفته بسیج نیز بسیج، خدمتگزار ملت ایران انتخاب شده است و هرجا انقلاب و نظام به حضور بسیج نیاز دارد ما آمادگی داریم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان بر گرامیداشت روز ۳۰ آبان؛ سالروز ورود حضرت امام رضا علیه‌السلام به بخش خرانق که به روز شهرستان اردکان نامگذاری شده است بر لزوم برجسته کردن این روز و برنامه‌ریزی همه دستگاه‌ها جهت بزرگداشت این روز تأکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت بسیجیان در همه عرصه‌ها خدمتگزاری به مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..