تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت نرم ایران اسلامی چالش پیش روی آمریکا است/جامعه را از وجود دشمنان پاک خواهیم کرد

ساعت: 14:48 منتشر شده در مورخ: 1401/08/27 شناسه خبر: 1911910

محمدباقر محمدی لائینی به اغتشاشات اخیر کشور و بازی عوامل فریب خورده استکبار در زمین دشمن اشاره کرد و خطاب به آشوبگران گفت: چند روز دیگر آمریکا از اریکه قدرت کنار می‌رود و مجبور است با قدرت نرم ایران اسلامی بسازد و با آن مذاکره کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه ساری اظهار کرد: همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست.

 نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه انسان با تقوا آینده نگری می کند، افزود: انسان با تقوا به عمل تکیه می کند و با آرزو ادامه را نمی دهد.

وی با بیان اینکه اگر کسی در عمل کوتاهی می کند و فقط به آرزوهایش دلخوش است از آرزوی تنها منفعتی به شخص نمی رسد، گفت: آرزوی پولداری بدون کار و تلاش به جایی نخواهد رسید.

امام جمعه ساری ضمن تحسین عملکرد فعالان مسجد امام حسن عسکری(ع) بلوار کشاورز ساری برای اداره تریبون نمازجمعه این هفته مرکز مازندران، ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو این مسجد با همراهی امام جماعت و هیات امنا اقدامات جهادی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی ارزشمندی رقم زده اند که قدردان نگاه جهادی و انقلابی این فعالان مسجدی هستیم.

 وی به روز روشندلان اشاره و برلزوم تکریم و همراهی با این قشر تاکید کرد و گفت: هفته بسیج را نیز پیش رو داریم. بخشی از امنیت جامعه به همت بسیجیان تامین می شود که قدردان حضور علمی و جهادی این قشر در عرصه های مختلف هستیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه ۲۹آبان ۵۷ را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی در ساری دانست، تصریح کرد: این رخداد تأثیر شگرفی در شکوفایی بیشتر حرکت انقلابی مردم داشته و مسیر انقلاب را در این شهر هموار کرد. صبح ۲۹آبان نیروهای انقلابی در مسجد رضاخان خیابان نادر اجتماع کردند. و شهیدان احمد ثمربخش، عزیز‌الله گلمایی، عزت‌الله رهنما قوچه و محمود علامه در این قیام تاریخی جان شیرین خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی برلزوم عضویت در پایگاه های مقاومت بسیج تاکید کرد و گفت: عضویت در بسیج و پیروی از تفکر بسیجی باید برای همگان افتخار باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه نظم جهانی تک قطبی به سمت نظم جهانی جدید بیش از چند قطب می رود که دشمنان اسلام نیز به این امر معترف هستند،‌ افزود: مفتخریم بگوییم که امروز به پشتوانه رهبری و مردم، جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب های تعیین کننده قدرت در دنیا است.

وی به اغتشاشات اخیر کشور و بازی عوامل فریب خورده استکبار در زمین دشمن اشاره و خطاب به آشوبگران بیان کرد: چند روز دیگر آمریکا از اریکه قدرت کنار می‌رود و مجبور است با قدرت نرم ایران اسلامی بسازد و با آن مذاکره کند.

نماینده ولی فقیه درمازندران تاکید کرد: در آینده ای نزدیک قدرت نوظهور ایران اسلامی از قدرت‌های تعیین کننده‌ای است که سیطره جهانی ابرقدرتی آمریکا را به چالش خواهد کشید.

جامعه را از وجود دشمنان پاک خواهیم کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز ساری گفت: بارها دشمنان گفتند که نمی گذارند انقلاب اسلامی به مقصد برسد اما شکست خوردند، امروز آن‌ها که فریب خورده اند را به دامن انقلاب برمی‌گردانیم و دشمنان بدانند ما تا آخرین قطره خونمان ایستاده ایم و جامعه و نظام اسلامی را از وجودشان پاک خواهیم کرد.

سید ابراهیم شریفی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان اظهارکرد: بسیج یادگار معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی است که تا به امروز در تمامی عرصه ها حضور اثرگذار داشته است.

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی در عصر امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای به خوبی ثابت کرده پشتگرمی نظام اسلامی و نجات دهنده بسیاری از ملت ها است که در یوغ استکبار بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی در بلاد اسلامی ساری و جاری است و بسیج ثابت کرده در تمامی میدان ها از جمله محرومیت زدایی توانسته خدماتی بزرگ را ثبت کند، گفت: در حوزه محرومیت زدایی و پروژه های عمرانی همواره بسیج در صف نخست خدمات بوده است.

شریفی با اشاره تلاش نیروهای بسیجی در برقراری امنیت طی ماه های اخیر تاکید کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس و تا به امروز همواره پشتیبان انقلاب بوده و هست، چراکه اغتشاشات مربوط به امروز نیست بلکه از صدر اسلام دشمنی ها شروع شد و تا امروز ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برخی فریب خورده ها و نادانان در داخل تصور می کنند این دشمنی تمام شده در حالی که تا زمانی که آمریکا و شیاطین استکبار و غرب بر تفکر خود باقی هستند دشمنی ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ساری گفت: پس از انقلاب اسلامی نیز با فتنه های مختلف روبرو بوده ایم که هیچگاه نتیجه نگرفتند زیرا دشمن احمق است و فکر می کند با ایجاد شبهه در باورها و ایجاد بازی های کودکانه می تواند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند.

وی تاکید کرد: دشمنان با شعار "زن زندگی و آزادی" جوانان ما را فریب زده دیدگاه های غربی می کنند در حالی که هیچ بینشی از زن، زندگی و آزادی ندارند زیرا جمهوری اسلامی بزرگترین مدافع زن، زندگی و عفت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان در کشور بیان کرد: امت اسلام بدانید که به تعبیر امام راحل، دشمنان و ضدانقلابی ها برای کشور ما شیطنت و ترور بزدلانه می کنند تا با این روش در دل مردم ترس بیاندازند اما از مردم شناخت ندارند و نمی دانند این کشور و ملت ٤٠ سال در برابر تمامی فتنه ها ایستادند.

شریفی افزود: قبول داریم که کاستی ها و صدماتی وجود دارد که متاسفانه مورد بی اعتنایی مسوولان قرار گرفته اما امروز جهاد تبیین از وظایف اصلی و اولویت مردم است زیرا دیگر دشمن جرات رویارویی نظامی ندارد بلکه امروز جنگ فتح تفکر و خانه هاست.

وی ادامه داد: امروز نهادهای فرهنگی و انقلابی باید به مردم پاسخ دهند و بگویند نترسید و نترسانید تا در دل کسی تردید نباشد؛ امروز هم بیش از گذشته در برابر نظام استکبار ایستاده ایم.

نظام اسلامی مقتدرترین نظام در دنیاست

امام جمعه نوشهر نیز گفت : دشمنی ایادی استکبار غرب با انقلاب اسلامی موضوع تازه ای نیست بلکه از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این دشمنی ها و توطئه ها بوده است اما امروز ملت باید بیش از گذشته هوشیار و آگاه باشد.

حجت الاسلام محمود مشایخ در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : علت این دشمنی هم آن بود که ما با شعار الله ، پیروی از خط ولایت فقیه ، حمایت از مظلومان و مقابله با استکبار و ظلم ستیزی این انقلاب را شکل دادیم و از آن زمان تاکنون ۲ حزب، حزب الله و حزب شیطان در تقابل هم صف آرایی کردند.

وی بیان داشت : این دشمنی ها با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی از جمله شرارت ، دروغگویی ، توطئه ، بی اعتمادی ملت نسبت به ناکارآمدی مسوولان نظام اسلامی در حقیقت رفتارهای ضد ارزش و از ویژگی های حزب شیطان است که در جامعه ما رواج دادند.

وی توضیح داد : در مدت ۴۶ روز گذشته تاکنون هم دشمن ۳۸ هزار دروغ رسانه ای ضد ایرانی علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر کردند و انعکاس دادند، عاملان این دروغ پردازی در حقیقت حزب شیطان هستند که اینگونه می خواهند قشرهای مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان را به بیراهه بکشانند.

وی در باره اغتشاشات اخیر ، اظهار داشت : امروز اغتشاشات سبب شده که متاسفانه خدماتی که در حوزه درمانی ، دفاعی و موارد دیگر در این دولت انجام  می گیرد به حساب نیاید و ضمن آنکه از مسوولان امر انتظار آن است با همت جهادی از ملت غفلت نکنند و پیش بینی های لازم برای نیازمندی های مردم داشته باشند از جمله آن می توان به تهیه دارو در فصول سرد سال اشاره کرد.

امام جمعه نوشهر گفت : امروز دشمن پی برد در برخی از بخش ها موفق نبوده است اکنون با اقدامات فرهنگی و رسانه ای درصدد است که ملت ایران را فریب دهد و جالب اینجاست به نوعی با فضاسازی و جنگ روانی می گویند این کشتارها کار ما نبوده است.

مشایخ افزود : نظام اسلامی مقتدرترین نظام در دنیاست و به خاطر حفظ مصالح و جان مردم و هوشیاری بیشتر سعی دارد این مساله یعنی اغتشاشات را مدیریت کند ، هدف دشمن تجزیه کشور است منتهی ملت باید بیشتر آگاه و هوشیار باشند.

وی بیان داشت : اکنون مسوولان همگی باید پاسخگو باشند و روایتگری صحیح و شفاف داشته باشند ضمن آنکه مسوولان باید به دشمنان خارجی مانند عربستان سعودی و داعش که اینگونه سعی دارند به این اغتشاشات دامن می زنند هشدار دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت نرم ایران اسلامی چالش پیش روی آمریکا است/جامعه را از وجود دشمنان پاک خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..