تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع کمبودهای دارویی در مازندران طی هفته‌های آینده

ساعت: 23:13 منتشر شده در مورخ: 1401/08/24 شناسه خبر: 1911233

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

ابراهیم صالحی‌فر از رفع کمبودهای دارویی طی هفته‌های آینده در مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، با شروع فصل پاییز و در کنار آن شیوع بیماری‌های فصلی آنفلوانزا، سرماخوردگی نگرانی این روزها کمبود دارو است، از سرم، انتی‌بیوتیک گرفته تا داروی سرماخوردگی و حتی قطره بینی!؟

طی دو هفته اخیر موضوع کمبود داروها جلوه‌گر شده اما باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته وضعیت بازار دارو از حالت قبل خارج شده و اکنون کمی بهتر شده است.

مسؤولان بهداشتی و درمانی قول داده بودند که شرایط بهتر شد و با ادامه روند شاهد از بین رفتن کامل مشکلات دارویی خواهیم بود.

ابراهیم صالحی‌فر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این‌باره، از رفع کمبودهای دارویی طی هفته‌های آتی خبر داد.

وی با اشاره به کمبود دارو طی روزهای اخیر، گفت: با توجه به افزایش تولید برخی اقلام دارویی از جمله آنتی‌بیوتیک‌ها پیش‌بینی می‌شود تا هفته‌های آینده وضعیت توزیع دارو در استان بهتر شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه نظارت زیادی بین شرکت‌های توزیعی استان لحاظ خواهد شد، امیدواریم با مصرف منطقی‌تر دارو به‌ویژه سرم و آنتی‌بیوتیک‌ها این مشکلات کمتر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع کمبودهای دارویی در مازندران طی هفته‌های آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..