تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست ؟ بیوگرافی و تصاویر

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت

سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی می باشد که پخش خود را به صورت هفتگی از 19 آبان از شبکه یک آغاز کرد. در این سریال بازیگران زیادی هم قدیمی و هم چهره های جدید ایفای نقش میکنند.یکی از نقش های اصلی این سریال یعنی نقش گلنار را میترا رفیع ایفا میکند.او در این سریال نقش یک دختر جوان را ایفا میکند .

میترا رفیع به تازگی در سریال بی همگان نیز حضور داشت که پخش آن همزمان با شروع این سریال پایان یافت.

گلنار در سریال گیلدخت بیوگرافی میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت

میترا رفیع متولد 12 آذر ماه 1373 می باشد و در حال حاضر 28 سال سن دارد . او فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می باشد .

وی بازیگری را با حضور در فیلم سینمایی کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی شروع کرد. بعد از آن نیز در سریال از سرنوشت نیز حضور داشت. و با سریال بی همگان به خوبی دیده شد.

اینستاگرام میترا رفیع : mitra_rafee

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر فیلم گیلدخت

فیلم و سریال های میترا رفیع

کلمبوس – 1396 / سریال از سرنوشت در نقش مه لقا / سریال بی همگان 1401 / سریال گیلدخت 1401

تجربه کارگردانی میترا رفیع

میترا رفیع، تجربه کارگردانی دو تئاتر «یه جوری مثلِ…» و «از این تاریکی» را دارد که نمایش «یه جوری مثلِ…» در جشنواره لاهور پاکستان دعوت شده بود. او در سمت کارگردان هنری تولیداتِ یک فصل از شبکه “امید” صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز فعالیت داشت.

 بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت مطالب پشنهادی دیگر :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست ؟ بیوگرافی و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..